2019.08.02. 15:01
Elege van már a NAV nyugtáiból? Segítünk!
A technikai üzeneteket és a nyugtákat ezentúl nem szükséges manuálisan párosítani a hivatalokkal történő elektronikus levelezésben. Hogy miért? Mert az e-Cégkapu szolgáltatása mindezt automatikusan megoldja ezt helyettünk! De nézzük a további előnyöket:
1. Színekkel és szöveges információval jelzi az alkalmazás kezelő felülete, hogy elfogadó vagy elutasító nyugtáról van-e szó, illetve hogy egyáltalán a nyugta milyen státuszban van;
2. A cégkapura épülő e-Cégkapu szolgáltatás lehetőséget nyújt az üzenetek tömeges le- és feltöltésére, aláírására és saját szabályrendszer alapján csatornákba rendezésére;
3. A rendszer időt spórol meg a gazdálkodó szervezeteknek, miután abból általában kevés van nekik.
A szolgáltatás legnagyobb előnye ugyanakkor, hogy Magyarország egyetlen elektronikus tárháza, amely a cégek hivatalokkal történő elektronikus kommunikációját egyszerűvé, hatékonnyá és biztonságossá teszi.
A programot az e-Jogsegéd Kft. nyújtja amely már közel 10 éve tölt be piacvezető szerepet az elektronikus ügyintézésben. Az e-Cégkapu 2018-ban még csak közel 70 ezer, míg 2019-ben az év első felében már több mint 150 ezer üzenetet továbbított. Ez is bizonyítja, hogy a rendszert megéri használni!
Szólj hozzá!
Címkék: számla ügyintézés NAV e-Cégkapu
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek